Salgs- og informasjonskampanjer (CRM)
Her kan du enkelt forberede så mange e-postkampanjer du ønsker. I tillegg setter du opp antall dager mellom når e-postene skal gå ut.
Du kan enkelt velge kunder/leverandører, eller finne e-poster som du bare dropper i adressefeltet, så går meldingene ut automatisk. Svarer en mottaker på en kampanje, så tar du dem like enkelt vekk fra listen.
Poenget er at i salg handler det om å følge opp, med mange henvendelser, og selvsagt med nyttig og rett info. Finn ut hva dine kunder ønsker av info, og lag kampanjen. Du har i dette bildet full oversikt over resultatet. Dette er noe likt hvordan Facebook gjør dette, bare mer personlig og målrettet.
Alle mailer bør gjøres personlig, for ikke å bli oppfattet som spam eller et nyhetsbrev.
Systemet kan også brukes som påminnelse til feks god jul eller sommer meldinger eller lignende.
Har du utfordringer i dag med å følge opp kunder? I BlueTag så setter du deg ned en dag og lager alt ferdig, så slipper du å tenke mer på det resten av året.