Med BlueTag er det mulig for en liten administrasjon å drifte store organisasjoner
Vanligvis deles en bedrift i vekst opp i avdelinger, og man utvider med flere mellomledere. Dette er en dyr og kostbar vekst og gir mange økte risikoer. Normalt faller resultat betydelig under slik vekst. Men med BlueTag er det mulig å klare dette uten å øke antall ansatte i administrasjon. Dette nettopp fordi BlueTag har automatiske funksjoner som normalt gjøres av ansatte.
Små og mellomstore bedrifter har ofte behov for assistanse og tilrettelegging av systemer. Ved etablering setter vi inn en konsulent som følger bedriften, med tilpasning og opplæring i bruk.
BLUETAG GJØR DETTE:
Tilfredsstiller sertifiseringskravene til ISO 9001, ISO 14001 og OHSAS 18001. Kan også tilpasses andre ISO-standarder
Reduksjon i tid til administrasjon fra 30-40 prosent
Prosedyre/risikoanalysemodul med integrert video og bilder enklere for bruker
CRM med moduler som følger opp alle tilbud automatisk. Gjør salg mer effektivt.
Salgsmodul med mulighet for lengre kampanjer. BlueTag følger opp for deg automatisk
Link med tilbud video og tekst, og historikk for kunde
E-postsystem der systemet følger opp automatisk om du ikke får svar.
Avvikssystem med integrert modul for kataloger/videobehandling, egen komunikasjon til kunde/leverandør.
Egen kommunikasjon med kunder/levrandører med aksept/godkjenninger elektronisk
Innkjøpsmodul som sikrer unødvendige konflikter med leverandører.
Overvåking av økonomi med automatisk varsel på avvik
Fakturamodul, hvor purring sendes automatisk med renter/gebyrer.
Avviksmodul for ansatt med stemplingsur på mobil, der avvik på oppmøtested og oppmøtetid fanges opp
Måler økonomi i sanntid ned på ordre nivå.
Lagring av dokumenter/filer/bilder/video/e-post
Eget system for rettigheter på detalj nivå.
Regnskapsmodul som kan gi besparelse på 30-50 prosent og bedre kontroll. Økonomi kontroll i santid/fremtid
Alle data i bedriften blir lagret i systemet i nettskyen.
Enkelt å sperre brukere og definere forskjellige brukerrettigheter
Kommuniserer med Altinn/banker
Automatisk avvik på for sent oppmøtetid og sted. Det samme ved arbeidsslutt, tid sted. Tilfredstiller offentlige krav til timeregistrering
Oversikt over sykefravær og feriesøknader
Visuelle grafiske rapporter, som viser tilstand på bedrift. (her legges stor vekt på design/brukerforståelse)
Verdivurdering i sanntid
Økonomirapport i sanntid for aksjonærer.
Automatisk avstemming kunde, leverandør, bank
Mulighet for spesialtilpasning fra vår utviklingsavdeling
Programbilder
Klikk bildet for å se stor versjon
Klikk bildet for å se stor versjon
Klikk bildet for å se stor versjon
Klikk bildet for å se stor versjon
Klikk bildet for å se stor versjon
Klikk bildet for å se stor versjon
Klikk bildet for å se stor versjon
Klikk bildet for å se stor versjon