BlueTag kan effektivisere bedriften betydelig med sine funksjoner.
Viktigste forskjellen på BlueTag og for eksempel SAP, er at systemet bygger på sanntidsdokumentasjon, og er vesentlig enklere i bruk. Via BlueTag vil man kunne ha oversikt over alle ledd i en organisasjonen i nåtid. Dette gjelder også for økonomi.
Via BlueTag hentes informasjon direkte fra personell, hvor rapporter og bilder gir grunnlag for kunde og egne krav. Dobbeltrollen der andre bearbeider dokumentasjon blir i stor grad overflødig, og her ligger noe av besparelsen. Denne flyten i dokumentasjon forenkler alle ledene stillinger sine funksjoner.
IT systemet BlueTag leveres sammen med tilpasning til bedriftens organisasjon, bransje. Egen opplæring gis for alle deler av organisasjonen.
Med BlueTag er det mulig for en liten administrasjon å drifte store organisasjoner
Vanligvis deles en bedrift i vekst opp i avdelinger, og man utvider med flere mellomledere. Dette er en dyr og kostbar vekst og gir mange økte risikoer. Normalt faller resultatet betydelig under slik vekst. Med BlueTag er det mulig å klare dette, uten øke antall ansatte i administrasjon. Nettopp fordi BlueTag har automatiske funksjoner som normalt gjøres av ansatte.
Større bedrifter har behov for assistanse og tilrettelegging av systemet. Ved etablering setter vi inn en konsulent som følger bedriften, med tilpasning og opplæring i bruk.
BLUETAG GJØR DETTE:
Tilfredsstiller sertifiseringskravene til ISO 9001, ISO 14001 og OHSAS 18001. Kan også tilpasses andre ISO-standarder.
Reduksjon i tid til administrasjon fra 30-40 prosent
Prosedyre/risikoanalysemodul med integrert video og bilder enklere for bruker
CRM med moduler som følger opp alle tilbud automatisk, og gjør salg mer effektivt.
Salgsmodul med mulighet for oppsett av lange kampanjer. BlueTag følger opp for deg automatisk
Link med tilbud video og tekst, og historikk for kunde
E-postsystem der systemet følger opp automatisk om du ikke får svar.
Avvikssystem med integrert modul for kataloger/videobehandling, egen kommunikasjon til kunde/leverandør..
Egen kommunikasjon med kunder/leverandører med aksept/godkjenninger elektronisk
Innkjøpsmodul som sikrer unødvendige konflikter med leverandører.
Overvåking av økonomi med automatisk varsel på avvik
Fakturamodul hvor purring sendes automatisk med renter/gebyrer.
Avviksmodul for ansatt med stemplingsur på mobil, der avvik på oppmøtested og tid fanges opp
Måler økonomi i sanntid ned på ordrenivå.
Lagring av dokumenter/filer/bilder/video/e-post
Eget system for brukerrettigheter på detaljnivå.
Regnskapsmodul som kan gi besparelse på 30-50 prosent og bedre kontroll. Økonomikontroll i sanntid/fremtid
Alle data i bedriften blir lagret i systemet i nettskyen.
Enkelt å sperre brukere og definere forskjellige brukerrettigheter
Kommuniserer med Altinn og banker
Automatisk avvik på for sent oppmøtetid og sted. Samme på arbeidsslutt tid sted. Tilfredstiller offentlige krav til timeregistrering
Oversikt over sykefravær og feriesøknader
Avviksmodul på ansatte gir automatisk varsel til HR-ansvarlig hva utfordringen er, samt tiltak. BlueTag autogenererer varsel 1-2-3 og deretter innkalling til drøftelsesmøte og til slutt eventuelt oppsigelse. Systemet bestemmer retningslinjer.
Visuelle grafiske rapporter, som viser tilstand på bedrift. (her legges stor vekt på design/brukerforståelse)
Verdivurdering i sanntid
Økonomirapport for aksjonærer i sanntid.
Automatisk avstemming kunde, leverandør, bank
Mulighet for spesialtilpasning fra vår utviklingsavdeling
Programbilder
Klikk bildet for å se stor versjon
Klikk bildet for å se stor versjon
Klikk bildet for å se stor versjon
Klikk bildet for å se stor versjon
Klikk bildet for å se stor versjon
Klikk bildet for å se stor versjon
Klikk bildet for å se stor versjon
Klikk bildet for å se stor versjon